0
TR
EN
ÜYELİK
GİRİŞ YAP
Kullanıcı hesabın yok mu? KAYIT OL

Siparişlerini kolay takip et.
Kampanya ve fırsatlardan ilk sen haberdar ol.

HESAP OLUŞTUR
SİPARİŞİNİZİ KONTROL EDİN...

Kayıtlı olmasanız bile siparişinizin durumunu kontrol edebilirsiniz.

SİPARİŞ TAKİBİ
SEPETİM 0 ürün
Sepetiniz Boş Hemen Alışverişe Başlayın

SIKÇA SORULAN SORULAR

-SİPARİŞ & TESLİMAT
 
*Üye olmadan sipariş verdim, siparişimin durumunu nasıl öğrenebilirim?
Sipariş oluşturma aşamasında vermiş olduğunuz güncel e-posta adresiniz veya telefon numaranız ile siparişinizi nacar.com.tr adresinden takip edebilirsiniz.
 
*Siparişimi verdikten sonra hangi aşamada olduğunu nereden öğrenebilirim?
Siparişinizi tamamladıktan sonra ‘SİPARİŞ TAKİBİ’ bölümünden, siparişinizin hangi aşamada olduğunu görebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra kargo şirketi sizi bilgilendirecektir.
 
*Siparişim hangi kargo ile gelecek?
Bütün Yurtiçi siparişler YURTİÇİ KARGO ile gönderilmektedir.
 
*Sipariş vermiş olduğum ürün kaç günde elime ulaşır?
Özel tatil dönemleri haricindeki günlerde sipariş gönderimleri 3-5 iş günü içinde gerçekleştirilmektedir.
 
*Siparişim hasar görmüş ne yapmalıyım?
Paketinizi kargo görevlisinin yanında açınız. Açtığınız ürünün hasarlı veya eksik çıkması durumunda o anda kargo görevlisine ‘HASAR TESPİT TUTANAĞI’ tutturunuz. Hasar Tespit Tutanağı ile birlikte ürünü geri iade edebilirsiniz.
 
-İPTAL & İADE
 
*İade gönderilerini nasıl yapabilirim?
Nacar.com.tr adresinde SİPARİŞLERİM sayfasında iade ve iptal talebinde bulunmanız gerekmektedir.
İade gönderilerinizi teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde ürün kutusu, garanti belgesi ve faturası ile anlaşmalı olduğumuz ‘YURTİÇİ KARGO’ ile 162610287 sözleşmeli kod numarası ile karşı ödemeli göndermeniz yeterlidir. Kullanılmış, ürün kutusu ve garanti belgesi eksik olan ürünlerin iadesi kabul edilmez. Farklı bir kargo şirketi ile gönderdiğinizde, kargo gönderim ücreti tarafınıza aittir.
 
*Hangi ürünleri iade edebilirim?
Kullanılmamış ve ambalajı eksiksiz olan ürünleri iade edebilirsiniz.
 
*İade işlem süresi kaç gündür?
İade ettiğiniz ürünle ilgili tüm işlemler, ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren başlar ve 1 hafta içerisinde sonuçlandırılır. İade süreci ile ilgili tüm bilgilendirmeler kayıtlı olan e-posta adresinize e-posta gönderilerek yapılır. İade tutarınızın ekstrenize yansıma süresi, bankadan bankaya değişiklik göstermektedir. ( Ödeme şekline göre iade işlemi gerçekleştirilecektir)
 
-GARANTİ & TEKNİK SERVİS
 
*Saatimin garanti süresi kaç yıldır?
Garanti süresi, satın alma tarihinden itibaren 2 (iki) yıldır.
 
*+3 Yıl Garanti nedir?
Nacar marka saat sahiplerinin ürün satın alma esnasında ücreti mukabili aldıkları ek garanti hizmetinin adıdır. +3 yıl garanti, satın almış olduğunuz Nacar saatinizin 2 (iki) yıllık yasal garanti süresinin bitiminde başlayan ve garanti süresini 5 yıla kadar uzatan bir ek garanti hizmetidir.
 
*Teknik Servise nasıl başvurabilirim?
Teknik servis desteği gerektiren tüm konular için BİZE ULAŞINTEKNİS SERVİS iletişim bilgileri ile irtibata geçebilirsiniz.
 
*Teknik Servis desteği nasıl alabilirim?
Saatinizi teknik servisimize YURTİÇİ KARGO ile 162610287 sözleşmeli kod numarası ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz.
Teknik Servis Adresimiz: Mehmet Akif Mahallesi Bahariye Caddesi Sülün Sokak No:59 Zemin Kat Nalçacı İş Merkezi 34306 İkitelli İstanbul
 
*Teknik servis ücretlendirmesi nasıl yapılmaktadır?
Teknik servisimize ulaşan garanti kapsamı dışında kalan saatler, gerekli tüm kontrol ve testlerden geçirilip hasar tespiti yapıldıktan sonra tarafınıza ücretlendirme ile ilgili bilgi verilir. Onay alındıktan sonra tamir / onarım işlemleri yapılır. Tespit için ayrıca ücret alınmaz.